.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درد نامه جمعی از مردم ساری به رئیس جمهور؛
از سفر وزير كشور هم نتيجه اي نگرفتيم !
جمعی از مردم مرکز استان مازندران با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور، خواستار پایان بخشیدن به وعده‌های بی‌سرانجام و ناتوانی مسئولان مازندرانی در ساماندهی منطقه جرم‌خیز 75 دستگاه شدند...
از سفر وزير كشور هم نتيجه اي نگرفتيم !

جمعی از مردم مرکز استان مازندران با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور، خواستار پایان بخشیدن به وعده‌های بی‌سرانجام و ناتوانی مسئولان مازندرانی در ساماندهی منطقه جرم‌خیز 75 دستگاه شدند.

* وزیر کشور بر اقدام عاجل درباره پاکسازی منطقه تاکید کرد
در این نامه آمده است: جناب محمود احمدی‌نژاد؛ در جریان دوره سوم سفر استانی هیئت دولت به استان مازندران و تقدیم نامه‌ای از سوی جمعی از مردم ساری و ملاقات حضوری با وزیر کشور، شخص آقای نجار و هیئت همراهشان از منطقه 75 دستگاه (ترک محله) ساری بازدید کردند و وزیر کشور در این بازدید بر اقدام عاجل درباره پاکسازی منطقه تاکید کرد.
در این نامه تاکید شد: برخی نتایج حاصله این بازدید به شرح ذیل است: ابتدا چندین نشست با اهالی منطقه مذکور برگزار و مقرر شد که ملک آنان خریداری شود که مورد استقبال نیز قرار گرفت، حتی چند بار پیمانکاران و مهندسانی از طرف دولت با همراهی و محافظت ماموران امنیتی در محل حاضر شدند و به متراژ خانه‌ها، کوچه‌ها و همچنین قیمت‌گذاری خانه‌ها پرداختند، فعالیت‌ها و برنامه‌ها به خوبی پیش می‌رفت و مردم منطقه پس از سال‌ها انتظار و عذاب امیدوار شده بودند که به خواسته چندین ساله شان رسیدگی می‌شود.

* موضوع با قراردادن یک کانکس پایان یافت
در ادامه این نامه آمده است: اما پس از مدتی به دلایلی نامعلوم پیگیری‌ها قطع و موضوع با قرار دادن یک کانکس نیروی انتظامی در یکی از ورودی‌ها و مسدود کردن تعدادی از کوچه‌های فرعی با سکوهای بتنی پیش ساخته ختم شد.
در این نامه عنوان شده است: اقدامات انجام شده برخلاف تصور و دور از انتظار بود و مردم منطقه را با بن بست وعده‌ها مواجه کرد، چطور ممکن است با استقرار چند مامور و سرباز که آنها هم فقط نظاره‌گر این اتفاقات هستند بتوان جلوی ترانزیت مواد مخدر و فساد و فحشای منطقه را گرفت.
در بخش دیگری از این نامه تصریح شد: چطور ممکن است با سکوهای بتونی که هم‌اکنون بیشتر آنها توسط اشرار و موادفروشان منطقه تخریب شد، بتوان جلوی تردد معتادان تزریقی را گرفت، به نظر می‌رسد مسئولان استان همچنان به اهمیت موضوع پی نبرده‌اند و یا اصلاً موضوع برایشان مهم نیست.

* موارد فوق به همراه مستنداتش بارها برای مسئولان ارسال شد
در این نامه خاطرنشان شد: حضور ماموران در یک نقطه و غافل شدن آنها از راه‌های ورودی و خروجی دیگر سبب شد قاچاقچیان و معتادان با احساس امنیت بیشتر در کوچه‌های اطراف تردد کنند و اعمال ناشایست خود را بیش از پیش ادامه دهند.
در ادامه این نامه دادخواهانه آمده است: موارد فوق به همراه مستنداتش بارها برای مسئولان ارسال شده و حتی بالاترین مقام اجرایی استان هم حاضر به گوش سپردن به دل گویه‌های دلسوختگان و دلسوزان این شهر نیست و همیشه موضوع را به معاونان ارجاع می‌دهد و دیگر هیچ، آیا پیگیری‌های انجام شده کافی نبود و مسئولان همچنان معتقدند که باید کار فرهنگی صورت پذیرد.
در این درخواست تاکید شد: آیا احداث سالن ورزشی در این محل می‌تواند جلوی فساد و فحشا را بگیرد یا سبب شود جوانان پاکی که از مناطق دیگر به این منطقه می‌آیند با دیدن پسران و دختران معتاد و در حال تزریق حس کنجکاوی‌شان تحریک و به سمت این اعمال تشویق شوند.
در این سال‌ها شاهد هستیم که تعدادی از افراد با آبرو و خانواده‌هایی که از استطاعت مالی بهتری برخوردار هستند، خانه‌هایشان را فروخته و فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند، اما مابقی باید بسوزند و بسازند.
در این نامه تاکید شد: واقعاً اهمیت این موضوع کمتر از مجسمه‌های یک میدان و خشک شدن یک دریاچه است که کسی به آن نمی‌پردازد/فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

bb 26 شهريور 1390
خدا لعنت کنه اون کسی که این منطقه را درست کرد(زمان شاه ملعون )الانم مسولین قضایی وانتظامی تاخانوادهشان دچار مشکل نشن رفع این معضل بزرگ برنمی آیند
نا شناس 26 شهريور 1390
واقعا نیروی انتظامی تو اون منطقه فقط نظاره گره و نمیتونه منطقه رو پاکسازی کنه خواهشا اداره کل اطلاعات مازندران موضوع رو پیگیری کنه چون از دست ناجا که تو این چند سال کاری برنیومده
آگاه 26 شهريور 1390
سلام
درسته محله 75دستگاه است ولی حدودا 1000دستگاه را تحت شعاع قرار میده
ما که از زندگی کردن در این محله به ستوه آمدیم
من از شما درخواست میکنم برای همدردی ما شده بیاید در کوچه های اطراف قدمی بگذارید تا از.....با خبر شوید فقط مواظب سرنگ ها باشید که به پایتان نرود..
ساروی 26 شهريور 1390
اعضای شورای تامین استان یه شبه برای برداشتن چندتا مجسمه تصمیم می گیرن ولی اینهمه سال این مشکل بزرگ مرکز استان رو حل نمی کنن. بی عرضگی تا چه حد؟
آقایون گنده استان؛ اگه مردین 24 ساعت با خانواده محترم تو این محل زندگی کنین.
این غده سرطانی فقط باید کنده بشه. فقط

نيستان پناهي 26 شهريور 1390
سلام به همه مسئولين كه مي خوان به درد مردم رسيدگي كنند
جون هر كي دوست دارين يه شب بيايين اين محله رو بررسي كنيد، پا به فرار مي ذارين ... مردم آسايش ندارن ... امنيت ندارن ... اعتياد داره بيداد مي كنه ... نواميس ما در خطر جدي هستن ... چرا مسئولين نبايد به اين امر رسيدگي كنن ... مگه ما حق زندگي نداريم؟ مگه خون مردم از اون مجسمه هاي دور ميدون امام بي ارزش تر هست؟ چرا يه شبه واسه اينجا تصميمي گرفته نميشه؟ چرا آقاي استاندار و آقاي معاون سياسي امنيتي ايشون فقط به رسانه ها و اخبار به به و چهچه دل خوش هستن و يه نيم نگاهي به اوضاع مردمي ندارن؟
بخدا اگه در حق مردم جفا بشه خدا و روح امام خميني ازشون نميگذرن
مسئولين عزيز انتظامي جون عزيزانتون اين محله رو پاكسازي كنيد
دلسوخته 26 شهريور 1390
چند روز پیش با خانواده تو اطراف ترکمحله از کوچه ای رد می شدیم. یه وقت دیدم مرد جوون معتادی که مشخص بود خیلی داغونه ، وسط کوچه شلوارشو تا زانو کشیده پایین. داشت کنار نقطه حساس بدنش تزریق می کرد. حالمون بهم خورد.
آرزو می کنم یه روز خانواده مسئولین استانمون با چنین صحنه ای برخورد کنن تا بفهمن چه حالی داره...
همشهری 26 شهريور 1390
آقایون مسئولین
آگاه باشید که روز حسابی هم هست
آیا جوابی دارید برای جوانانی که در این محله به خاطر این اوضاع به دام اعتیاد کشیده میشوند؟
مقدسي 26 شهريور 1390
اين منطقه فاسد به تمام استان سرويس فساد ميدهد آيا جمع كردن آن از خاك سفيد تهران سخت تر است! از نمايندگان استان بخصوص نمايندگان ساري وهمچنين جناب آقاي طبرسي اقدام عاجل ميخواهيم ،وازشمال نيوز انتظار پيگيري مستمر داريم
khaste 26 شهريور 1390
آیا واقعا مافیایی در بین مسئولین وجود دارد که به این اوضاع اسفناک بررسی نمی کنند؟
نا شناس 26 شهريور 1390
به نظر من مسئولین مازندران روزی باید در پیشگاه امام امت(ره) و شهدای گلگون کفن پاسخگو باشند همین الآن مسئولین ما فقط به فکر برکناری فلان شخص و یا انتصاب فلان نفر برای.... هستند واقعا رزمندگان ما اینهمه با تمام استکبار در جنگ نا برابر ایستادگی کردند حالا در مقابل یک گروه بزهکار که همه ما می دانیم در این منطقه چه خبر است نمی توانند کار برای مردم و فرزندان معصوم ما بکنند ؟ تعبیر بنده اینست که همه ما کوتاهی می کنیم . لازم می دانم که از شخص استاندار مازندران تشکر کنم و با شناختی که از ایشان دارم و می دانم که کمتر کار سیاسی میکند بر خلاف (م ع ا و ن ....) تصمیمی بگیرند که بچه های ما به همین سادگی به اعتیاد و سایرامور ابتذال روی نیاورند . خنده آور است مسئولین ما می خواهند حقوق آنها را رعایت کنند . دیگر نمی گویند که روزانه چند طفل معصوم و چند جوان و چند زندگی به دست همین بزهکاران دارد تباه می شود
آقایان مسئول هر چقدر کاهلی کردید ، ما تحمل کردیم ولی دیگر نمیتوانیم پرپر شدن جوانانمان را ببینیم. و من بعد شما را نمی بخشیم . در پایان از مسئول سایت شمال نیوز تشکر می کنم
علی نقدیان 26 شهريور 1390
اومدن وزیر کشور که کاری نکرد،دیگه کی باید بیاد؟
شما فقط گذری از اونجا رد شین به عمق فاجعه پی میبرین،ماکه چندین سال اینجاییم چی کار کنیم؟
مهدی 26 شهريور 1390
اینجا فقط جایی برای گرفتن مواد معتادین نیست ،بلکه جایی برای بدست آوردن رای برای آقایون نماینده ها وسوء استفاده از شرایط این منطقه است
حالا متوجه شدین چرا این نقطه از شهرهیچ مشکلی برای فروش مواد مخدر نداره؟
ب.ن 26 شهريور 1390
این ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامیه.ما که دانشجوی دکترای مملکتیم واسه 5میلیون وام سرمونو پیش هر کسو ناکسی خم میکنیم.ای تف ولعنت به ....
ناشناس 27 شهريور 1390
سلام -
مستند هرچي بخواي من دارم-
راستي يه سئوال از مسئولين دارم يك روزدر منطقه زندگي كنيد وفرزندتون از شما سئوال كنه اين ادمها كه اين وضع را دارند كي هستند.يا اين اقا با سرنگ داره چه كار مي كنه چي پاسخ مي دند.
اقاي ابراهيمي معاون محترم سياسي وامنيتي مازندران سخنراني شما را در يادواره شهدا در غروب عاشوراكوي شهيد مرادي پشت ترك محله داريم چه وعده هايي داديد يادت هست اگر نيست سي دي مي كنيم ودر سطح شهر پخش مي كنيم-تاز عكسهاي زيادي هم داريم اگر قبول نداريد اونها را هم تكثير مي كنيم.شما خوشتان مي آيد كه جوانان ما در اين بازيها سرگم شوند وشما هر كاري كه مي خواهيد بكنيد.
افراد متيدين وخوب منزلهاي خودشان را فروختند يا در حال فروش هستند مي دونيد كه اين خونه ها را مي خره بله افراديهايي مي خرند كه بتونند در اين مكان كاسبي نمايند.اين غده سرطاني روز به روز بيشتر مي شه.
دوستمون گفت كانكس نيروي انتظامي-من مي گم اينها كاري نمي كنند اونجا نشستند وبچه ترك دورشان را گرفتند وهيج كاري نمي كنند.تاز اگر درگيري بشه مي گنند كاري نمي تونيم بكنيم.
مطالب زياده/ اطلاع رساني كنيد ما هم اطلاع رساني مي كنيم
นรร 27 شهريور 1390
آقای ابراهیمی معاون سیاسی - آقای جعفری داد ستان - آقای حجازی شهردار-به مناطقی همچموم ترک محله ساری و جوکی محله جاده قائم شهر (به اصطلاح شهرک جانبازان دفاع مقدس برس ) نه دنبال چهار تا اسب دور میدان امام اسب ها مجسمه بودند -آسیب نمی رساند ولی آن مناطق خانواده را آتش میدهند - شما اگر اعتقاد به خدا دارید مسول هستید و با ید در محضر خدا پاسخگو می باشید چون وظیفه ذاتی شماست-آقای ابراهیمی برای چند تا اسب بی جان ده ها اطلاعیه و تهدید حتی به چهره دانشگاهی و هنر مند ملی آقا ی مختاباد دادید - درد دل مختا باد در عدم حل مشکلات اینچنینی با بینش عمیقش بود- انشا الله حل گردد
نا شناس 27 شهريور 1390
مسئولين اگر ناتوانيد هنوز شير مرداني هستند که اگر بخواهند يک ساعته انجا را پاکسازي و شرشان را کم ميکنند
نا شناس 27 شهريور 1390
خوشا بحال مسئولين که در اطراف ترکمحله زندگي نميکنند تا زن و بچهاشون با سرنگ خون الود و افرادي که از خود بيخود شده روي زمين افتاده اند روبرو نميشن
نا شناس 27 شهريور 1390
بهتر نيست گشتهاي امنيت اخلاقي به جاي ايستادن در ميادين شهر سري به اين مناطق بزنند و به شويد روي سر دخترها گير ندن
ناشناس 27 شهريور 1390
باسلام
آقايان استاندارمحترم و ابراهيمي معاون محترم سياسي وامنيتي استان آيا برداشتن چهار اسب كه بي جان ايستاده وهيچ آزاري به مردم نمي رساند مهمتر است يا روي آوردن اعتياد جوان شهرساري وحومه به ترك محله ساري وتزريق افراد در ملاعام وتلو تلوخوردن افراد ودرازكشيدن آنان وخوابيدن آنان در درب منازل مردم ويا زير تيربرق ويا زير درختان يا زمينهاي خالي محله،ويا دعواي هرروز مردها وهمسرانشان با اين افراد،بازهم برايتان بگوييم ازفساد وفحشا وفراريهاي ارازل واوباش ومنازلي كه بصورت سوپري در تما ساعات مشغول كسب وكار مي باشند،
حال جواب بدهيدآن اسبهاضررشان مهمتر بوديا اين محله
واقعا آن اسبها اينقدر مهم بوده كه از اظهار نظر يك هنرمند بر افروخته شديد وجواب داديد پس جواب مااهالي كوي شهيد مرادي، انديشه پشت چين دكارا نمي دهيد.
مگر منتظر اتفاقات ديگري از سوي اهالي هستيدكه ديگرنمي شود كاري كرد
ناشناس 27 شهريور 1390
سلام بر شمال نيوز عزيز
دستت درد نكنه خدا پدرومادرتان را بيامرزد يكي پيدا شده با ماواهالي پشت ترك محله احساس همدلي وهمدردي كرده واين پيام سي ساله مارا خبري كرده.راستس عكس يا سي دي مستند بدهيم اعلام ميكنيد توراخدا دستمان كه جايي بند نيست زحمت بكشيد پيام اين پدران ومادراني كه سالها در اين محله زندگي مي كنند را به تمام سايتهاي خبري ارسال كنيد براي مدير اين وسايت وهمه همكارانتان آرزوي سلامتي داريم دعاي خير اين اهالي پشت پناه شما خانواده تان باشد
نا شناس 27 شهريور 1390
همه دوستان كه در محله ترك محله زندگي مي كنند ودلشون براي اين شهر وجونشون مي سوز از شمال نيوز تشكر كنند واعلام كنند اين محله چه خبره
نا شناس 27 شهريور 1390
خدايا به داد اين محله وساكنين كوي شهيد مرادي پشت ترك محله برسيد
اي خداي ما به كي التماس كنيم اي خدا-اي خدا- اي خدا- تو شاهدي كه بر اين اهالي شب وروز چه مي گذره
نا شناس 27 شهريور 1390
اهاي جونهاي بسيجي ومومن كوي شهيد مرادي كه هرروز داريد اين صحنه ها را مي بينيد وحرث وجوش مي خوريد ونمي دونيد ونمي دونيم كه چكار بايد بكنيم صداي ما را بشنوند الان شمال نيوز اومده به كمك ما بريد به كمك شمال نيوز بگين چه خبر
اندیشه 27 شهريور 1390
با سلام
بنده حدود 30سال ساکن کوی اندیشه هستم،خدا شاهد روزی نیست در این منطقه شاهدافرادی که دايما در رفت وآمد خریدن مواد در ورودی ترک محله هستند نباشم...اما افسوس که تا کی منتظر قولهای دروغین مسئولین باشیم؟
چندین بار سراغ چندی از مسئولین رفتیم که یا جوابی نمیدهند...یا این گونه پاسخ میدهند:1_در حال پیگیری هستیم 2_حتما در جلسه شورای تأمین مطرح میکنیم 3_با معاونم صحبت بفرمایید 4_شنبه تشریف بیاورید ببینم مسأله چیست ؟ 5_در حیطه کاری بنده نیست سرآخر 6_یکی از شورای شهرمان که قرار است کاندید مجلس شود
م-د با حالتی طلبکارانه این گونه جواب میدهد:(ما که برایتان در آن منطقه سالن ورزشی احداث کردیم)و......
آقای م-د به نظرتان معتادی که از نعشگی در حد جنون ترزیق میکنه ورزش سرش میشود؟
یکی از همسایه های ما که پدر شهید است این گونه میگوید:(من از این مسئولین در پیشگاه خداوند نمیگذرم،اینها به پشتوانه خون شهدای ما به اینجا رسیدند،چرا باید قشر کثیری از اهالی به خاطر چند فروشنده به کل نظام بدبین شوند؟)
آقایون مسئولین شما هم در جرم و گناه این عده شرف و غیرت و ناموس جوانان را به تاراج میبرند شریکید
نا شناس 27 شهريور 1390
من هم از كساني هستم كه در كوي شهيد مرادي ساري كه در كنار اين محله خطرناك قرار داره زندگي ميكنم راستش بايد بگماين مطلبي كه يكي از دوستان درباره صحنه تزريق در نقطه حساس بدن گفته روزي كه وزير كشور به اين محله آمد يكي از خانم هاي كوي شهيد مرادي به آقاي نجار گفت اون بنده خدا از روي درد سرش رو به روي سقف ماشين كوبيد ولي افسوس كه مسئولين استاني .....

راستي بايد بگم كه افسوس كه پاسداران ما در منطق شمال غرب كشور با جانفشاني در حال مبارزه با اشرار هستند ولي مامور نيروي انتظامي حاضر در كيوسك كنار ترك محله صبحانه و نهار و شامش رو با مواد فروش هاي ترك محله ميخوره!

افسوس و صد افسوس از اين همه بي دردي بعضي ها ، چطور اون دنيا جواب خون شهدا و امام را خواهيم داد ، راستي چند روز پيش تشييع جنازه ي شهيدي از نكا بود كه در شمال غرب شهيد شده بود در صف جلوي آن كداميك از مسئولين بودند؟

آقاي ابراهيمي معاونت سيلسي امنيتي استانداري يادته در شب يادواره شهداي كوي شهيد مرادي چه قولي داده بودي؟
نا شناس 28 شهريور 1390
بابا اگه سر مردم به اعتیاد گرم نباشه که نمی شه 3000 میلیار 3000 میلیارد بالا کشید. دلتون خوشه ها. اینها پرده سینمائی هست که مزدم به اون نگاه کنند و حواس شون به اون پرده باشه تا بیت المال و غارت کنند.
نا شناس 7 مهر 1390
چند روزيه که اين نامه منتشر شده دريع از يک پاسخ بنده به سهم خودم از همه مسئولين تشکر ميکنم واقعا نشون داديد خودتون همدستيد........
نوجوان کوی شهید اندیشه 17 آبان 1390
باعرض سلام خدمت مسئولین

آرزوی یک روز فوتبال بازی کردن در کوچه محلهی مان راداریم
شاید بگویید چرا؟ چون درهر دوسه قدم یک سرنگ پیدا می شود اگر به پایمان برود مشئولیت راچه کسی می پذیرد.به امید روزی که همه ی بچه های محل ها با خیالی آسوده فوتبال بازی کنند؟
باتشکر از سایت شمال نیوز به خاطر آشکار سازی محله75 دستگاه سار به مسئولین
خدا حافظ

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.